English version available below.
Правила на инициатива на Mastercard®
„Промоционални кампании за мобилни плащания с карти ваучери за храна”
1. Инициатива
1.1. Организатор на Инициативата „Промоционални кампании за мобилни плащания с карти ваучери за храна” (наричана от тук нататък Инициативата) е Mastercard Europe SA, белгийско дружество с регистрационен номер DNB:R134976 (наричано по-нататък Mastercard/Организатора).
1.2. Инициативата се реализира със съдействието на „Ол ченълс комюникейшън” ЕООД, ЕИК 131350957, със седалище и адрес град София, бул. „Сливница“ № 245, ет.2 (наричано по-нататък Агенцията), в качеството му на лице, оправомощено от Mastercard.
1.3. Партньор в Инициативата са Идънред България АД (Edenred) и Томбоу България ЕООД (UpTombou), които идентифицират изтегления ваучер-победител с физическото лице, за което е издаден.
1.4. Инициативата се състои от единадесет отделни промоционални кампании (наричани по-нататък Кампании) и се провежда съгласно условията на настоящите Правила (наричани от тук нататъкОбщи условия/Правила).
2. Дефиниции
За целите на настоящите Правила:
Приложимо законодателство за защита на данните означава всички приложими закони, правила, разпоредби, директиви и държавни изисквания в обхванатите държави, свързани по какъвто и да е начин с поверителността, защитата и сигурността на личните данни, изменяни периодично, включително, когато е приложимо: (i) Общият регламент за защита на данните (GDPR), Директивата за електронна поверителност 2002/58/ЕО и всяко законодателство и/или регулация, които ги прилагат или са създадени съгласно тях във всяка държава от Европейското икономическо пространство; (ii) закони, регулиращи нежеланите имейли, телефонни и текстови съобщения; закони за уведомяване при пробиви в сигурността; закони, налагащи минимални изисквания за сигурност; закони, изискващи сигурно унищожаване на записи, съдържащи определени лични данни; закони, регулиращи преносимостта и/или трансграничното предаване на лични данни; и всички други подобни международни, федерални, държавни, провинциални и местни изисквания; всяко от тях, когато е приложимо.
Ваучер означава валиден ваучер за храна на електронен носител (електронен ваучер Mastercard) по смисъла на чл.209а Закон за корпоративно подоходно облагане, който е издаден от Идънред България АД (Edenred) или Томбоу България ЕООД (Up Tombou).
Оператор означава Идънред България АД (Edenred) или Томбоу България ЕООД (Up Tombou)
Ползвател/Картодържател означава всяко дееспособно, физическо лице, навършило 18 години,което е служител на работодател (юридическо лице/ЕТ регистрирано в Република България), който е сключил Договор за издаване, предоставяне и зареждане на ваучери за храна на електронен носител с Оператора Edenred или Up Tombou, за което на Ползвателя му бил е издаден персонален Ваучер.
Участник означава Ползвател, който е извършил покупки (плащания) с Ваучер чрез използване на Apple/Google Wallet в рамките на Кампания съобразно настоящите Правила, в търговски обекти които са част от партньорската мрежа на Операторите, като картата Ваучер за храна е бил издаден от Операторите, преди началото на Кампанията.
Печеливш/Победител означава Участник, който е определен (изтеглен) като печеливш, отговаря на условията за участие и има право да получи някоя от наградите от Инициативата.
3. Правила на Инициативата
3.1. Правилата ще бъдат публикувани на интернет страницата www.mastercard.bg/foodbenefits, където ще са достъпни през целия период на Инициативата по начин, който позволява тяхното съхраняване и възпроизвеждане.
3.2. Настоящите правила могат да бъдат допълвани или изменяни едностранно от Mastercard, като промените ще влизат в сила след публикуването им на интернет страницата по т.3.1.
3.3. За неуредените в тези Правила въпроси се прилага българското законодателство.
4. Срок на провеждане на Инициативата и територия
4.1. Инициативата се провежда от 01.02.2025 г. до 31.12.2025 г. вкл. Инициативата се разделя на единадесет самостостоятелни Кампании, съвпадащи със съответните календарни месеци на 2025 г.
4.2. Кампаниите в рамките на Инициативата могат да бъдат удължавани, намалявани или прекратени предсрочно чрез изменение на настоящите Правила, като промените ще влизат в сила след публикуването им на интернет страницата по т.3.1.
4.3. В Инициативата участват плащания, извършени на територията на страната (Република България) чрез използване на Apple/Google Wallet, в търговски обекти които са част от партньорската мрежа на Операторите.
5. Право на участие
5.1. Право на участие в Кампания/и на Инициативата има всеки Ползвател по смисъла на настоящите Общи условия, който:
5.1.1 притежава персонална карта Ваучер за храна, издадена от Операторите, преди началото на Кампания;
5.1.2. не е заявил изрично несъгласие за участие в Инициативата;
5.1.3. е извършил плащанe/ия с Ваучер чрез Apple/Google Wallet в рамките на Кампания, след издаване на Ваучера.
С цел избягване на всякакво съмнение участието в Инициативата не е обвързано с условие за извършване на плащане/трансакция на определена стойност или извършване на покупка на определена стока/и.
5.2. Като изключение от т.5.1., служители на Организатора и Агенцията, както и техни роднини (деца, родители, съпруг) не могат да бъдат участници в Инициативата, съответно нямат право да получат награда от Инициативата.
5.3. Организаторът има право по своя преценка и без предизвестие да изключи Участник от Инициативата, включително, но не само, ако не отговаря на условията за участие, посочени в настоящите Правила, и/или ако наруши някое от Правилата на Инициативата.
6. Механизъм на Инициативата
6.1. В Кампания участва всеки Ползвател, който е реализирал плащане/плащания в тази Кампания, което отговаря на изискванията на настоящите Условия.
Броят на извършените плащания се отнася за всяка отделна Кампания, като плащания не се прехвърлят в друга Кампания.
В случай че в Кампания Участник реализира повече плащания това увеличава шанса му да бъде избран за Победител в тази Кампания. Осъществяването на всяко едно плащане в съответната Кампания дава право на толкова на брой участия при определяне на Победителите за Кампанията, колкото е броят на реализираните плащания.
6.2. При спазване на изискванията по т. 6.1, Участникът автоматично участва в томбола за спечелване на награда за съответната Кампания, в която е реализирал съответния брой плащания.
6.3. След края на всяка отделна Кампания представител на Агенцията, пред нотариус тегли печелившите за съответната Кампания.
6.3.1. Агенцията няма достъп до данни относно извършените трансакции.
6.3.2. Mastercard предоставя на Агенцията списък с номерата на Ваучерите за всяка Кампания, които отговарят на условията за участие, като номерата на Ваучерите са криптирани.
6.3.3. Печелившите се теглят на база на криптираните номера, предоставени от Организатора.
6.3.4. Изтеглените като печеливши криптирани номера се предават от Агенцията на Mastercard.
6.4. Изтеглените номера се предоставят от Mastercard на съответния Оператор, който идентифицира номера на Ваучера със съответния Ползвател, който е участвал в Кампанията и е избран за Победител. Операторът се свързва с Участниците, избрани за Победители, в срок до 3 работни дни от получаване на списъка с изтеглените номера. След като осъществи първоначален контакт с Печелившите и получи тяхното съгласие за получаване на наградата и предоставяне на личните им данни на Агенцията, Операторът, в качеството си на Администратор на лични данни, предоставя на Агенцията информация (данни) относно имената, телефон за връзка и имейл на Печелившите.
6.5. Агенцията осъществява контакт и се свързва с Победителите относно условията за получаване на наградите.
7. Описание на наградите. Теглене на Победителите и предаване на наградите.
7.1. Наградите в една Кампания са 3 (три) броя. Всяка една награда представлява: Apple iPhone16, 256GB, 5G
7.2. За целия период на Инициативата ще бъдат раздадени 33 (тридесет и три) броя награди (11 Кампании х 3 награди).
7.3. Допустима е замяната на награда с награда със сходни характеристики, ако това е наложително поради причини извън контрола на Организатора или Агенцията. Замяната се заявява чрез промяна на настоящите Общи условия.
7.4. Всеки Участник може да спечели само една награда в Кампания, независимо от броя на участията му при тегленето. В случай че Участник с повече от едно участие за съответната Кампания е изтеглен повторно, този избор не се зачита и неговото място се заема от резервен Победител.
7.5. Разпределението на наградите за всяка Кампания се извършва сред участниците, които са определени и отговарят на условията за Победителите.
7.6. Печелившите за съответната Кампания ще бъдат теглени след приключване на всяка една Кампания чрез специализиран софтуер пред нотариус. Тегленето на наградите ще бъде осъществено не по-късно от 20 дни след приключване на съответната Кампания.
7.7. При тегленето на тримата Победители за Кампания ще бъдат изтеглени и 12 (дванадесет)резервни Победители. Резервните Победители се подреждат в списък по реда на изтеглянето им. Правилата на раздел 6 се прилагат и при определянето на резервните Победители.
7.8. Ако Печеливш не бъде открит от Оператора, откаже да получи наградата или не даде съгласие по т.6.4, не посочи данните в срока по т. 7.11 или не окаже необходимото съдействие по смисъла на настоящите Общи условия във връзка с получаване на наградата, Победителят губи правото да получи наградата. В посочените случаи съответната награда се предоставя на резервен Победител съгласно поредността на тяхното изтегляне, който ще бъде уведомен съгласно настоящите Общи условия. В случай че и по отношение на този резервен Победител е налице хипотезата по изречение 1, наградата се предоставя на втория по ред резервен Победител. Посоченият ред се прилага до изчерпване на резервните Победители.
7.9. В срок до 10 работни дни след всяко теглене, имената на Печелившите, дали съгласие за това, се публикуват на интернет страницата по т. 3.1. Организаторът няма ангажимент да публикува имената на резервните Победители.
7.10. В срок до 3 работни дни, считано от получаване на данните от Оператора по т.6.4, Агенцията се свързва с всеки Печеливш, посредством телефонно обаждане и изпращане на съобщение до електронна поща на Победителя, предоставени ѝ от Оператора.
7.11. Всеки Печеливш следва да отговори на съобщението по т.7.10 (от имейла, на който е получил съобщението), като предостави адрес на територията на Република България или посочи офис на Оператора, издал Ваучера, за получаването на наградата, в срок до 10 календарни дни след получаване на съобщението от Агенцията.
7.12. Наградата се изпраща на адреса, посочен от Победителя, или се предава в офис на Оператора в срок до 10 работни дни от получаване на данните по т.7.11. Агенцията, Операторът и Mastercard не носят отговорност при забавяне на доставката на спечелената награда, както и в случай на погрешно подаден адрес от Победителя.
Наградата се предава само лично на Победителя, като той е длъжен да се легитимира с документ за самоличност.
7.13. Преди предаване на наградата, всеки Печеливш е длъжен да попълни и подпише декларация за получаване на наградата, като предостави своите лични данни (собствено, бащино и фамилно име и ЕГН), необходими с оглед данъчното облагане и отчитане на наградата. Декларацията се предоставя едновременно с наградата на Печелившия, като последният има задължение да предаде същата на Агенцията чрез куриера, който му е донесъл наградата или в офиса на Оператора.Отказът на Победителя да предостави необходимите данни и да подпише предоставената му декларация води до загубване на правото за получаване на наградата.
7.14. По искане на Победител не се допуска замяна на спечелената награда с паричната ѝ равностойност или с друг вид награда. Собствеността върху наградата не може да бъде прехвърляна до момента на предаването й.
8. Деклариране на наградите
8.1. Съгласно Закона за данъците върху доходите на физическите лица предметни награди на стойност над 100 (сто) лева се облагат с т.нар. Окончателен данък. Агенцията от името на и за сметка на Mastercard внася данъка общ доход, дължим от Печелившия.
9. Прекратяване на Инициативата
9.1. Mastercard има неотменимо право да прекрати Инициативата по всяко време, в случай че настъпят форсмажорни обстоятелства или бъдат констатирани материални злоупотреби и/или нарушения на тези Правила. В тези случаи на Участниците не се дължи компенсация.
10. Отговорност
10.1. Агенцията, Операторът и Mastercard не отговарят и не могат да бъдат привлечени като страна по съдебни дела, свързани с невъзможност за получаване и/или забавяне на получаването на награда, настъпила поради независещи от тях причини.
10.2. Агенцията, Операторът и Mastercard не носят отговорност за технически проблеми, свързани с провеждане на Инициативата, които са извън контрола им, както и не отговарят за действия на трети лица като куриери, доставчици на услуги и др.
10.3. Агенцията, Операторът и Mastercard не носят отговорност и няма да дължат каквото и да е обезщетение при неправомерно използване на Ваучер от страна на Участник/трето лице в Кампания.
10.4. Агенцията, Операторът и Mastercard не носят отговорност при невъзможност да се предостави наградата, в случай че Победител е предоставил непълна, невярна или подвеждаща информация.
11. Защита на лични данни
11.1. Всяка от страните по настоящата Инициатива се съгласява да полага дължимата грижа за законосъобразното обработване на лични данни на участници в Инициативата, при стриктно прилагане на минимално необходимите и дължими мерки за сигурност съгласно Приложимото законодателство за защита на данните.
11.2. Данните на участниците ще се обработват с цел идентификация на лицата, които имат право да получат наградата, установяване на връзка с Печеливш, получаване на наградата и за внасяне на дължимия данък във връзка с предоставяне на наградите. Личните данни няма да бъдат използвани за други цели.
11.3. Всеки Печеливш дава своето съгласие за обработването на предоставените от него лични данни и съхраняването им на територията на Република България. Тези лични данни се предоставят за целите на Кампания, предоставяне на наградата и внасяне на дължимия данък във връзка с предоставяне на наградата.
11.4. Агенцията декларира, че няма да предоставя данните на трети лица, освен за целите на настоящата Инициатива или в случаите, когато това е предвидено в закон.
11.5. Отказът или оттеглянето на съгласието за събиране, обработване и използване на лични данни на Печеливш може да доведе до невъзможност за получаване на награда, спечелена в Кампания.
11.6. Личните данни на Победителите могат да бъдат разкривани на компетентните държавни органи и доставчиците на стоки/услуги във връзка с придобиването/ползването на наградата и с оглед облагането ѝ.
11.7. Личните данни на Победителите, необходими за заплащане на съответния данък, ще бъдат обработвани в срок от 10 години или до изтичане на давностния срок за изпълнение на нормативно задължение. Всички останали лични данни ще бъдат изтрити/заличени до 30 дни, след предаване на наградите от Кампания.
11.8. Имената, както и снимки/видеа с образите на Победителите, могат да бъдат използвани от Агенцията, Оператора и Mastercard в печатни, аудио или видео материали с цел публичното отразяване на Инициативата, за което същите не дължат каквото и да било възнаграждение и/или обезщетение на Победителите. Използването е допустимо само с изричното съгласие на Победителите.
12. Спорове
12.1. Всички спорове, възникнали между Организатора и Участниците в Инициативата, ще бъдат уреждани по взаимно съгласие. В случай че това не е възможно, страните имат право да отнесат спора пред компетентния български съд в град София по законите на Република България.
12.2. Оспорвания от Участници във връзка с провеждането на Кампания, които възникват по време на Инициативата, могат да бъдат изпращани писмено или по електронна поща на адресите, посочени в тези Правила. Участник трябва да изпрати оспорването до 3 дни от крайната дата на Кампанията. След тази дата оспорвания няма да бъдат разглеждани.
12.3. Настоящите Правила са обвързващи по отношение на всички участници и наградени в Кампанияи решенията на Mastercard са окончателни по отношение на всички въпроси, свързани Инициативата.
12.4. В случай на противоречие между българската и английската версия на настоящите Правила, се прилага българската версия.
Настоящите правила са в сила от началната дата на Инициативата и се прилагат до нейното приключване и уреждане на всички отношения с Участниците/Победителите в нея.
В случай на въпроси и оплаквания във връзка с провеждане на Инициативата се определя следното лицe за контакт:
Лице за контакт: Николай Бойков
Имейл: nboykov@all-channels.com
Initiative rules of Mastercard®
”Promotional campaigns for mobile payments with meal voucher cards”
1. Initiative
1.1. The Organizer of the Initiative “Promotional campaigns for mobile payments with meal voucher cards“ (referred to hereinafter as the Initiative) is Mastercard Europe SA, a Belgian company with registered number DNB:R134976 (hereinafter referred to as Mastercard/Organizer).
1.2. The Initiative will be implemented with the assistance of All Channels Communication EOOD with UIC: 131350957, seat and management address: 245, Slivnitsa Blvd., fl.2, Sofia, Bulgaria (hereinafter referred to asthe Agency), in the capacity of legal entity authorized by Mastercard.
1.3. Еdenred Bulgaria AD (Edenred) and Tombou Bulgaria EOOD (Up Tombou) are partners in the Initiative,which identify the drawn winning voucher with the natural person for whom it was issued.
1.4. The Initiative consists of eleven separate promotional campaigns (hereinafter referred to as the Campaigns) and is conducted in accordance with the following Initiative Rules (referred to hereinafter General Terms/Rules)
2. Definitions
For the purposes of these Rules:
Applicable Data Protection Law means all applicable laws, rules, regulations, directives, and governmental requirements in the covered countries relating in any way to the privacy, protection, and security of personal data, as amended from time to time, including, as applicable, (i) the General Data Protection Regulation (GDPR), the e-Privacy Directive 2002/58/EC and any legislation and/or regulation implementing or made pursuant to them in any country in the European Economic Area; (ii) laws regulating unsolicited email, telephone, and text message communications; security breach notification laws; laws imposing minimum security requirements; laws requiring the secure disposal of records containing certain Personal Data; laws governing the portability and/or cross-border transfer of Personal Data; and all other similar international, federal, state, provincial, and local requirements; each as applicable.
Voucher means a valid meal voucher in electronic form (electronic voucher Mastercard) within the meaning of Art. 209a of the Law on Corporate Income Taxation, which is issued by Edenred Bulgaria AD (Edenred) or Tombou Bulgaria EOOD (Up Tombou).
Operator means Edenred Bulgaria AD (Edenred) or Tombou Bulgaria EOOD (Up Tombou)
User/Cardholder means any legally capable natural person, over the age of 18, which is an employee of an employer (legal entity or sole trader registered in the Republic of Bulgaria) who has entered a Contract for the issuance, provision and loading of electronic meal vouchers with the Operator Edenred or Up Tombou for which the User was issued a personal Voucher .
Participant means User who made purchases (payments) with a Voucher by using Apple/Google Walletwithin the Campaign in accordance with these Rules, in commercial establishments that are part of the Operators' partner network, as the meal Voucher card was issued by the Operators before the start of the Campaign.
Winner means a Participant, which is determined (drawn) as a winner, who is eligible to participate and is entitled to receive a prize from the Initiative.
3. Rules of the Initiative
3.1. The Rules will be published on the website www.mastercard.bg/foodbenefits, where they will be available during the whole duration of the Initiative in a way that allows them to be stored and reproduced.
3.2. These Rules can be supplemented or changed unilaterally by Mastercard, and the changes will enter into force after they are published on the website under item 3.1.
3.3. The Bulgarian legislation shall apply to the rules not settled in these Rules.
4. Term of the Initiative and territory
4.1. The Initiative takes place from 1 February 2025 to 31 December 2025 inclusive. The Initiative is divided into eleven independent Campaigns coinciding with the corresponding calendar months of 2025.
4.2. The Campaigns within the Initiative can be extended, reduced, or terminated ahead of schedule by amending these Rules, and the changes will enter into force after they are published on the website under item 3.1.
4.3. The Initiative includes payments made in the country (Republic of Bulgaria) by using Apple/Google Wallet in commercial establishments that are part of the Operators' partner network.
5. Right of participation
5.1. Right to participate in the Campaign (s) of the Initiative has every User within the meaning of this GeneralTerms, who:
5.1.1. holds a personal meal Voucher card issued by Operators before the beginning of a Campaign;
5.1.2. has not explicitly stated his disagreement to participate in the Initiative;
5.1.3. has made payment(s) with Voucher through Apple/Google Wallet within a Campaign, after the Voucher was issued.
For the avoidance of doubt, participation in the Initiative is not related with payment/transaction of a certain value or making a purchase of a particular good(s).
5.2. As an exception to item 5.1., employees of the Organizer and the Agency, as well as their relatives (children, parents, spouse)can not be participants in the Initiative, they are not entitled to receive a prize from the Initiative.
5.3. The Organizer has the right at its discretion and without notice to exclude a Participant from the Initiative, including, but not only if the Participant does not match the conditions for participation specified in these Rules and/or if such Participant violates any of the Rules of the Initiative.
6. Initiative mechanism
6.1. Every User who has made a payment(s) in a Campaign which meets the requirements of these Rules, participates in the Campaign.
The number of made payments refers to each individual Campaign of the Initiative and payments cannot be transferred to another Campaign.
In case, in a Campaign, a Participant makes more payments, this increases their chance of being selected as a Winner in this Campaign. Implementation of each payment in the relevant Campaign entitles to as many participations in the selection of Winners for the Campaign as much as the number of payments made.
6.2. Subject to the conditions under 6.1, the Participant automatically participates in the raffle to win a prize for the relevant Campaign in which he completed the relevant number of payments.
6.3. After the end of each separate Campaign, a representative of the Agency in front of a notary draws the winners for the relevant Campaign.
6.3.1. The Agency doesn`t have access to transaction data.
6.3.2. Mastercard provides the Agency a list with the numbers of Vouchers for each Campaign, which meet the conditions for participation, where the numbers of the Vouchers are encrypted.
6.3.3. The Winners will be drawn based on the encrypted numbers provided by the Organizer.
6.3.4. The drawn as winners encrypted numbers are transferred by the Agency to Mastercard.
6.4. The numbers drawn will be provided by Mastercard to the respective Operator who identifies the Voucher number with the respective User, who participated in the Campaign and was selected as Winner. The Operator contacts the Participants selected as Winners within 3 working days of receiving the list of drawn numbers. After making initial contact with the Winners and obtaining their consent to receive the prize and provide their personal data to the Agency, the Operator, in its capacity as the Administrator of personal data, provides the Agency with information (data) regarding the names, contact telephone and email to the Winners.
6.5. The Agency contacts the Winners regarding the conditions for receiving the prizes.
7. Description of the prizes. Drawing of the Winners and presentation of the prizes.
7.1. The prizes in one Campaign are 3 (three) of which each prize is: Apple iPhone 16, 256GB, 5G
7.2. For the wholeInitiative, 33 (thirty three) prizes will be awarded (11 Campaigns x 3 prizes).
7.3. It is permissible to replace a prize with a prize with similar characteristics, if this is due to reasons beyond the control of the Organizer or the Agency. The replacement is declared through a change of the present General Terms.
7.4. Each Participant can win only one prize in a Campaign, regardless of the number of his participations in the draw. If a Participant with more than one participation for the relevant Campaign is drawn again, this choice is not counted, and his place is taken by a reserve Winner.
7.5. The distribution of prizes for each Campaign is made among the participants who are designated and meet the conditions for the Winners.
7.6. The Winners will be drawn at the end of every Campaign for the current Campaign via specialized software in front a notary. Prizes will be drawn no later than 20 days after the end of the relevant Campaign.
7.7. In the drawing of the three Winners for a Campaign, 12 (twelve) reserve Winners will be drawn. Reserve Winners are listed in order of their draw. The rules of section 6 also apply to the determination of reserve Winners.
7.8. If the Winner is not found by the Operator, refuses to receive the prize or does not give consent under item 6.4, does not provide the data within the period under item.7.11, or does not provide the necessary assistance within the meaning of these General Terms, in connection with obtaining the prize, the Winner loses the right to receive the prize. In those cases, the respective prize will be given to a reserved Winner, who will be notified under the conditions described above. If the hypothesis according to sentence 1 also applies to this reserve Winner, the prize is awarded to the second reserve Winner in a row. The specified order applies until the reserve Winners are exhausted.
7.9. In a period of 10 working days after the withdrawal, the names of the Winners gave their consent for this will be published on the website under item 3.1. The Organizer is not obligated to publish the names of the reserved Winners.
7.10. In a period of 3 working days counted from receipt of the data by the Operator under item 6.4, the Agency contacts every Winner by phone contact and sending a message to the Winner's email provided by the Operator.
7.11. Each Winner should respond to the message under item 7.10 (from the email on which he/she received the message) by providing an address on the territory of the Republic of Bulgaria or specify an office of the Operator, that issued the Voucher, for receiving of prize, within 10 calendar days after receiving the message from the Agency.
7.12. The prize will be sent to the address indicated by the Winner or delivered in the office of the Operator within 10 working days of receiving the data under item 7.11. The Agency, the Operator and Mastercard are not responsible for delays in the delivery of the won prize as well as in the case of an incorrectly submitted address by the Winner.
The prize will only be handed over to the Winner in person, and he/she must present an identity document.
7.13. Before receiving the award, each Winner must provide and sign a declaration to receive the prize, including their personal data (first name, middle name and surname and PIN), necessary for taxation and reporting of the award. The declaration will be provided at the same time as the prize to the Winner, who shall be obliged to submit the same to the Agency through the courier who brought him the prize or at the Operator's office. The Winner's refusal to provide the necessary data and sign the declaration leads to the loss of the right to receive the prize.
7.14. At the request of the Winner, it is not allowed to replace the won prize with its monetary equivalent or with another type of prize. Ownership of the prize is non-transferable until delivery.
8. Declaration of the prizes
8.1. In accordance with the Law of Income taxes of individuals, provision of prizes of value more than BGN 100 is subject to taxation. The Agency on behalf of and at the account of Mastercard shall pay the tax due on part of the Winner.
9. End of the Initiative
9.1. Mastercard has the irrevocable right to terminate the Initiative at any time, in case of force majeure or material abuses and/or violations of these Rules are detected. In these cases, no compensation is due to the Participants.
10. Responsibility
10.1. The Agency, the Operator and Mastercard are not responsible and cannot be involved as a party to legal proceedings related to the impossibility of receiving and/or delay in receiving а prize due to reasons beyond their control.
10.2. The Agency, the Operator and Mastercard are not responsible for technical problems related to conducting the Initiative which occurred due to reasons beyond their control and not be held liable for the actions of third parties – such as courier companies, service suppliers, etc.
10.3. The Agency, the Operator and Mastercard are not responsible and will not owe any compensation in the case of illegal use of a card by a Participant/third person during a Campaign.
10.4. The Agency, the Operator and Mastercard shall not be liable for any failure to award the prize where the Winner has provided incomplete, incorrect, or misleading information.
11. Privacy data protection
11.1. The parties in this Initiative shall act with due care to ensure the lawful processing of personal data, in strict application of the minimum necessary security measures in accordance with Applicable Data Protection Law.
11.2. The data will be processed for the purpose of identifying those eligible to receive the prize, contacting the Winner, receiving the prize and payment of the respective tax due in relation to the provision of the prizes. Personal data will not be used for any other purpose.
11.3. The winner agrees to the processing of personal data provided by him and their storage on the territory of Bulgaria. This personal data is provided for Campaign purposes, for provision of the prizes and payment of the respective tax due in relation to the provision of the prizes.
11.4. The Agency declares that it will not provide personal data to third parties, except for the purposes of the current Initiative or when this is regulated by the law.
11.5. The refusal or withdrawal of consent for the collection, processing and usage of personal data of a Winner may be result of inability to get the prize won in a Campaign.
11.6. The personal data of the Winners may be disclosed to the competent state authorities and the suppliers of goods/services in connection with the acquisition/use of the prize and with a view to its taxation.
11.7. Personal data of the Winners, necessary for paying the tax will be processed in period of 10 years or until expiration of the limitation period for performance of а legislative obligation. Every other personal data will be deleted in period of 30 days after the transmission of the prizes from the Campaign.
11.8. The names, as well as photos/videos with the images of the Winners may be used by the Agency, the Operator and Mastercard in printed, audio or video materials for the purpose of public coverage of the Initiative, for which they do not owe any remuneration and/or compensation to the Winners. Use is permitted only with the express consent of the Winners.
12. Litigation
12.1. All disputes arising between the Organizer and the Participants in the Initiative will be settled by mutual consent. If this is not possible, the parties have the right to take the dispute to the competent Bulgarian court in Sofia under the laws of the Republic of Bulgaria.
12.2. Disputes from Participants in connection with the conduct of the Campaign, which arise during the Initiative, may be sent in writing or by email to the addresses specified in these Rules. A Participant must send the contest within 3 days from the end date of the Campaign. After this date, disputes will not be considered.
12.3. These Rules are binding on all Participants and winners in the Campaign and the decisions of Mastercard are final on all issues related to the Initiative.
12.4. In the event of any conflict between the Bulgarian language and the English language versions of these Rules, the Bulgarian language version shall prevail.
These Rules are effective from the start date of the Initiative and apply until its conclusion and settlement of all relations with the Participants/Winners therein.
In case of questions and complaints in connection with the conduct of the Initiative, the following contact person are determined:
Contact person: Nikolay Boykov
Email: nboykov@all-channels.com