Валидни от 01.05.2025 г./ Valid from 01 May 2025
English version available below.
Правила на промоционална кампания Mastercard®
„Плащания Pay and Get с Lidl в България”
1. ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ
1.1. Промоционална кампания на Mastercard „Плащания Pay and Get с Lidl в България“ (наричана от тук нататък „Кампанията“/„Промоционалната кампания“) се организира и осъществява от „Ол ченълс комюникейшън” ЕООД с ЕИК 131350957, гр. София, р-н Сердика, бул. „Сливница“ № 245, ет.2 (наричано от тук нататък „Ол ченълс“/„Агенцията“) по възлагане от MASTERCARD EUROPE SA, със седалище и адрес на управление: Chaussee de Tervuren 198, 1410 Waterloo, Belgium, регистрирано с номер 0448.038.446 („Мastercard“) като чуждестранно юридическо лице в България.
1.2. Кампанията се провежда в партньорство с „Лидл България ЕООД енд КО КД“, ЕИК: 131071587 и посочените по-долу Финансови Институции. Участието на партньорите в Кампанията се осигурява от Mastercard. Партньорът "Лидл България ЕООД енд КО КД“ няма качеството на организатор на кампанията и функции в определянето на правилата ѝ.
1.3. Промоционалната кампания се провежда съгласно условията на настоящите Правила (наричани от тук нататък „Правила“).
2. ДЕФИНИЦИИ
За целите на тези Правила:
КАРТА означава валидна дебитна или кредитна карта Mastercard, издадена от Финансова институция преди началната дата на Кампанията, с изключение на бизнес карти и предплатени карти.
ФИНАНСОВА ИНСТИТУЦИЯ означава българска банка или финансова институция, която издава карти за физически лица Mastercard на картодържатели и/или поддържа дигитални портфейли. За Кампанията това са:
Алианц Банк България АД
Централна кооперативна банка АД
Търговска банка Д АД
Банка ДСК АД
Изи Пеймънт Сървисиз ООД
Изипей АД
Юробанк България АД
Първа инвестиционна банка АД
Айкарт АД
Интернешънъл Асет Банк АД
Инвестбанк АД
Общинска банка АД
Пейнетикс АД
Те–Дже Зираат Банкасъ – клон София
Ти Би АЙ Банк ЕАД
Тексим Банк АД
Транскарт Файненшъл Сървисис АД
УниКредит Булбанк АД
Обединена българска банка АД
КАРТОДЪРЖАТЕЛ означава всяко дееспособно физическо лице, навършило 18 години, притежател на валидна Карта в срока на Кампанията, издадена от Финансова институция, преди началната дата на Кампанията.
УЧАСТНИК означава Картодържател, който е извършил минимум 4 (четири) Допустими покупки в периода на Кампанията на обща стойност минимум 200 лв. (двеста лева) и не е заявил изрично несъгласие за участие в кампанията.
ПАКЕТ означава извършване на 4 плащания с Карта на Допустима покупка на обща стойност минимум 200 (двеста) лева, съгласно настоящите условия.
ДОПУСТИМА/И ПОКУПКА/И означава всяка покупка на стоки, платена с Карта в магазини Lidl в Република България, през периода на Кампанията при спазване на настоящите Правила.
ПЕЧЕЛИВШ се нарича Участник, който е определен (изтеглен) като победител, отговаря на условията за участие и има право да получи наградата от Кампанията.
3. ПРАВИЛА НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА КАМПАНИЯ
3.1. Правилата ще бъдат публикувани на интернет страницата на Mastercard www.mastercard.bg/lidl , където ще са достъпни през целия период на Промоционалната кампания по начин, който позволява тяхното съхраняване и възпроизвеждане.
3.2. Mastercard си запазва правото да допълва или променя едностранно настоящите Правила, като промените ще влизат в сила след публикуването им на интернет страницата на Mastercard www.mastercard.bg/lidl. Mastercard и Агенцията не са задължени да уведомяват участниците за настъпилите промени.
3.3. С участието си в Промоционалната кампания участниците се обвързват с настоящите Правила и се съгласяват да спазват условията и сроковете на Промоционалната кампания.
3.4. Промоционалната кампания и настоящите Правила са изготвени в съответствие със законодателството на Република България. За неуредените в тези Правила хипотези се прилага българското законодателство.
4. НАГРАДА ОТ КАМПАНИЯТА
4.1. В Кампанията ще бъде раздадена една награда – ВИП пакет за музикален фестивал Electric Castle в Клуж, Румъния от 16.07.2025 г. до 20.07.2025 г.
Пакетът е за двама души и включва:
· Самолетни билети София-Букурещ-Клуж-Букурещ-София
· Настаняване в 5-звезден хотел в Клуж – Grand Hotel Napoka – 5 дни / 4 нощувки в двойна стая
· VIP пропуск за всички дни на фестивала и до VIP Lounge by Mastercard
· Трансфери: летище-хотел-летище
· Трансфери: хотел - фестивал – хотел.
· Изживяване на територията на фестивала (Priceless Вечеря)
· Специален достъп зад сцената на фестивала с ексклузивна обиколка.
· Подаръчен пакет с мърчандайзинг на фестивала
Всички дейности и услуги, свързани с ползване на наградата извън посочените по-горе, са ангажимент и се осигуряват от Печелившия за негова сметка.
4.2. По искане на Победителя, не се допуска замяна на спечелената награда с паричната й равностойност или с друга предметна награда или промени в условията за ползване на наградата. Ползването на наградата не може да бъде прехвърляно на трето лице.
4.3. Победителят осигурява необходимото съдействие от страна на посоченото от него лице като придружител.
5. СРОК НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КАМПАНИЯТА
5.1. Промоционалната кампания се провежда от 00:00 часа на 01.05.2025 г. до 23:59 часа на 31.05.2025 г.
Mastercard си запазва правото да удължи периода на Промоционалната кампания или да прекрати предсрочно провеждането на Промоционалната кампания чрез изменение на настоящите Правила, като промените ще влизат в сила след публикуването им на интернет страницата на Mastercard www.mastercard.bg/lidl.
6. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
6.1. Право на участие в Кампанията има всеки Участник по смисъла на настоящите Общи условия, който:
6.1.1. притежава дебитна или кредитна карта Mastercard издадена от Финансова институция, с дата на издаване преди началната дата на Кампанията, която е валидна в периода на Кампанията;
6.1.2. отговаря на всички условия по настоящите Правила;
6.1.3. не е заявил изрично несъгласие за участие в кампанията до лицето за контакт по чл. 12.4.;
6.1.4. е извършил един или по-голям брой Пакет/и с Карта в рамките на периода на Кампанията.
С цел избягване на всякакво съмнение, участието в Кампанията не е обвързано с условие за извършване на покупка на определена стока/и.
С цел избягване на всякакво съмнение, участие при тегленето на Победител е допустимо при кумулативно изпълнение на двете условия: извършени 4 плащания с Карта на Допустима покупка на обща стойност минимум 200 (двеста) лева, съгласно настоящите условия.
6.2. Всеки Пакет реализиран в периода на Кампанията дава право на едно участие при тегленето на Победител.
6.3. В Кампанията не могат да участват лица, които се намират в трудови правоотношения с Агенцията и Mastercard, както и техни роднини по права линия и съпруг/а.
6.4. Mastercard/Агенцията има право по своя преценка и без предизвестие да изключи Участник от Промоционалната кампания, включително, но не само, ако не отговаря на условията за участие, посочени в настоящите Правила и/или ако наруши някое от правилата на Промоционалната кампания.
6.5. В Кампанията участват плащания извършени на територията на страната (Република България) на физически и виртуален ПОС, както и трансакции от дигитален портфейл извършени за покупка на стоки в магазини Lidl.
7. ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ПОБЕДИТЕЛ
7.1. При спазване на условията по 6.1, Участник автоматично участва в томбола за спечелване на наградата от Кампанията.
7.2. След края на периода, посочен в т. 5.1. от настоящите Правила Агенцията тегли Печелившия.
7.2.1. Агенцията няма достъп до данни относно извършените транзакции.
7.2.2. Печелившият се тегли на база на списък с криптирани данни за извършените плащания съгласно настоящите Правила, предоставен на Агенцията от Mastercard. Списъкът се изготвя чрез софтуерна система на Mastercard (Pay&Get Tool), която селектира Картите на база на извършените плащания с тях. Карти издадени след началната дата на Кампанията не се включват в списъка.
7.2.3. Тегленето на Победителя се извършва в присъствието на нотариус в срок до 10 работни дни от получаване на списъка.
7.2.4. При тегленето на Победителя ще бъдат изтеглени и 10 (десет) резервни победители, като същите се подреждат в списък по реда на изтеглянето им.
7.3. Агенцията изпраща криптираните данни за Печелившия и резервните победители към Mastercard. Mastercard изпраща информацията за Победителя към Финансовата институция, издала изтеглената карта Mastercard, която се свързва с Победителя. Финансовата институция идентифицира притежателя на изтеглената Карта.
7.4. Когато осъществи първоначален контакт (в срок до пет работни дни от получаване на информацията) с Печелившия и след като той декларира, че дава право на издателя на картата да предостави неговите данни на Агенцията, Финансовата институция, в качеството си на Администратор на лични данни, предоставя на Агенцията информация относно имената, телефон за връзка и e-mail на Печелившия.
7.5. Агенцията, в качеството си на администратор на наградата, се свързва с Победителя, относно условията за получаване на наградата.
7.6. Ако Печелившият не бъде открит от Финансовата институция, не предостави необходимите данни за контакт или откаже да получи Наградата или не окаже необходимото съдействие на Агенцията по смисъла на настоящите Общи условия във връзка с получаване на Наградата, Победителят губи правото да получи наградата. В посочените случаи наградата се предоставя на Резервен победител, съгласно реда на тяхното изтегляне, който ще бъде уведомен съгласно настоящите условия.
8. ПОЛУЧАВАНЕ НА НАГРАДАТА
8.1. В срок до 5 работни дни, считано от получаване на данните на Победителя по реда на т.7.4., Агенцията се свързва с Печелившия посредством телефонно обаждане и електронна поща (предоставени й от Финансовата институция), като изпраща на имейла декларацията по т.8.3.
8.2. Печелившият следва да потвърди изрично чрез отговор от електронната си поща (в отговор на получения имейл), получаването на наградата като предостави попълнена и подписана декларацията в срок до 5 работни дни от получаване на имейла по т.8.1.
8.3. Задължително условие е Печелившият да попълни, подпише и предаде на Агенцията декларацията, за да получи наградата, като предостави своите имена (име, презиме и фамилия) и ЕГН за целите на данъчното облагане на предметната награда.
8.4. Победителят е длъжен да предостави своите данни на Агенцията, както и тези на посоченото от него лице като придружител с цел извършване на необходимите резервации необходими за ползване на наградата. Победителят и придружителят са длъжни да разпологат с необходимите документи за самоличност и да се запознаят и спазват всички изисквания относно пътуване в чужбина, правила на хотела, самолетната компания и събитието.
9. ДЕКЛАРИРАНЕ НА НАГРАДИТЕ ПО ЗАКОНА ЗА ДАНЪЦИТЕ ВЪРХУ ДОХОДИТЕ НА ФИЗИЧЕСКИТЕ ЛИЦА
9.1. Съгласно Закона за данъците върху доходите на физическите лица предметни награди на стойност над 100 (сто) лева се облагат с т. нар. Окончателен данък. Агенцията от името на и за сметка на Mastercard внася данъка общ доход, дължим от Печелившия само при условие, че е получила декларацията по т.8.3. Печелившият, получил предметна награда, има ангажимент за деклариране на получения доход.
Подаването на годишната данъчна декларация от страна на Печелившия се реализира в сроковете и по реда, регламентирани в ЗДДФЛ.
10. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА КАМПАНИЯ
10.1. Mastercard има неотменимото право да прекрати Промоционалната кампания по всяко време, без значение от причината. В тези случаи на Участниците не се дължи компенсация.
11. ОТГОВОРНОСТ. ЛИЧНИ ДАННИ
11.1. Агенцията, Финансовата институция и Mastercard не отговарят и не могат да бъдат привлечени като страна по съдебни дела, свързани с невъзможност за ползване на наградата, настъпила поради независещи от тях причини.
11.2. Агенцията и Mastercard не носят отговорност за технически проблеми, свързани с участие в Кампанията, които са извън техния контрол, както и не отговарят за действия на трети лица като куриери, доставчици на услуги и др.
11.3. Агенцията и Mastercard не носят отговорност и няма да дължат каквото и да е обезщетение при неправомерно подаване на лични данни от страна на Участници при участие в Кампанията.
11.4. Агенцията отговаря за тегленето на печелившите и предоставянето на наградите. Независимо че Mastercard подпомага предоставянето на наградите от страна на Агенцията, съгласно законодателството, Mastercard не носи отговорност за действията на Агенцията и предоставянето на наградите, като в случай на оплаквания или други въпроси участниците следва да се обръщат към Агенцията.
11.5. Всяка от страните по настоящата кампания се съгласява да полага дължимата грижа за законосъобразното обработване на лични данни на участници в промоционалната кампания, при стриктно прилагане на минимално необходимите и дължими мерки за сигурност съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година и Закона за защита на личните данни.
12. СПОРОВЕ
12.1. Всички спорове, възникнали с Участниците в Промоционалната кампания, ще бъдат уреждани по взаимно съгласие. В случай че това не е възможно, страните имат право да отнесат спора пред компетентния български съд в град София по законите на Република България.
12.2. Оспорвания от Участници във връзка с провеждането на Промоционалната кампания, които възникват по време на Кампанията могат да бъдат изпращани писмено или по електронна поща на адресите, посочени в тези Правила. Участник трябва да изпрати оспорването до 3 дни от крайната дата на Промоционалната кампания. След тази дата оспорвания няма да бъдат разглеждани.
12.3. Настоящите Правила са обвързващи по отношение на всички участници и наградени в Промоционалната кампания.
12.4. В случай на противоречие между българската и английската версия на настоящите Правила, се прилага българската версия.
В случай на въпроси и оплаквания във връзка с провеждане на Кампанията, Агенцията определя следните свои контакти:
Лице за контакт: Николай Бойков
Електронна поща: nboykov@all-channels.com
Promotional campaign rules of Mastercard®
“Payments Campaign Pay and Get with Lidl in Bulgaria”
1. PROMOTIONAL CAMPAIGN
1.1. Promotional campaign Mastercard “Payments Campaign Pay and Get with Lidl in Bulgaria” (referred to hereinafter as “the Campaign”/“Promotional campaign”) is organized and implemented by “All channels communication” LTD with UIC 131350957 located at: Sofia city, 245 Slivnitza Blvd., fl.2 (referred to hereinafter as “All channels”/the “Agency”) by assignment from MASTERCARD EUROPE SA, with its registered seat at Chaussee de Tervuren 198 a, Waterloo, Belgium, company no 0448.038.446 (“Mastercard“) as a foreign legal entity in Bulgaria.
1.2. The Campaign will be realized in partnership with “Lidl Bulgaria EOOD and CO KD“, UIC: 131071587 and the Financial Institutions listed below. The Participation of the partners in the Campaign is ensured by Mastercard. The partner “Lidl Bulgaria EOOD and CO KD“ does not have the quality of a campaign organizer and functions in the campaign rules determination.
1.3. The promotional campaign is conducted in accordance with the following Campaign Rules (referred to hereinafter “Rules”).
2. DEFINITIONS
For the purposes of these Rules:
CARD means valid debit or credit Mastercard card, issued by Financial Institution before the Campaign start date,except a business cards and stored-value (prepaid) cards.
FINANCIAL INSTITUTION means the Bulgarian bank or financial institution that issues Mastercard consumer cards to cardholders and supports digital wallets. For the Campaign these are:
Allianz Bank Bulgaria AD
Central Cooperative Bank Plc.
D Commerce Bank AD
DSK Bank PLC
Easy Payment Services OOD
EasyPay AD
Eurobank Bulgaria AD
First Investment Bank Ltd
iCard AD
International Asset Bank AD
Investbank JSC
Municipal Bank Plc.
Paynetics AD
T.C. Ziraat Bankasi A.S.
TBI Bank EAD
Texim Bank AD
Transcard Financial Services EAD
UniCredit Bulbank AD
United Bulgarian Bank Plc.
CARDHOLDER: means any legally capable natural person, over the age of 18, who owns a valid Card in the period of the Campaign, issued by the Financial Institution before the Campaign start date.
PARTICIPANT means an Cardholder who has performed at least 4 (four) Eligible Purchases during the Campaign periodwith a total value of at least 200 BGN (two hundred leva) and has not explicitly stated his/her disagreement to participate in the Campaign.
PACKAGE: means performance of 4 (four) payments with Card of Eligible Purchase, with a total value of at least 200 BGN (two hundred leva), according to these Rules.
ELIGIBLE PURCHASE/S means any purchase of goods done with Card and at the stores of the Lidl in Republic of Bulgaria, during the Campaign period by respecting these Rules.
WINNER is a Participant, who is determined (drawn) as a winner, who is eligible to participate and is entitled to receive the prize from the Campaign.
3. RULES OF THE PROMOTIONAL CAMPAIGN
3.1. The rules are published on the Mastercard website www.mastercard.bg/lidl, where they will be available during the whole duration of the Promotional Campaign in a way that allows them to be stored and reproduced.
3.2. Mastercard reserves the right to unilaterally amend or change these Rules, and the changes will take effect after their publication on the Mastercard website www.mastercard.bg/lidl. Mastercard and the Agency are under no obligation to notify participants of any changes.
3.3. By participating in the Promotional Campaign, the Participants are bound by these Rules and agree to comply with the rules of the Promotional Campaign.
3.4. The promotional campaign and Rules are concluded in accordance with the legislation of the Republic Bulgaria. The Bulgarian legislation shall apply to the rules not settled in these Rules.
4. CAMPAIGN PRIZE
4.1 One prize will be awarded in the Campaign – VIP package for festival Electric Castle, in Cluj, Romania from 16 July 2025 to 20 July 2025.
The package is for two people and includes:
· Flight tickets Sofia-Bucharest-Cluj-Bucharest-Sofia
· Accommodation in hotel in Cluj – Grand Hotel Napoca – 5 days/4 nights, double room
· VIP passes for all days of the festival and up to VIP Lounge by Mastercard
· Transfers: airport-hotel-airport
· Transfers: hotel-festival-hotel
· Experience on the festival (Priceless Dinner)
· Special access behind the scenes of the festival with an exclusive tour
· Gift bag with festival merchandising
All activities and services related to the use of prize beyond those specified above are a commitment and are provided by the Winner at his/her expense.
4.2. At the request of the Winner, it is not allowed to replace the won prize with its monetary equivalent or with another prize or changes to the terms and conditions of the prize. The use of the prize cannot be transferred to a third party.
4.3. The Winner shall provide the necessary assistance from the person designated by him/her as a companion.
5. TERM OF THE CAMPAIGN
5.1. The Promotional Campaign is conducted in а period from 00:00 of 01 May 2025 to 23:59 of 31 May 2025.
Mastercard reserves the right to extend the period of the Promotional Campaign or to terminate the Promotional Campaign ahead of schedule amending these Rules as the changes will take effect after their publication on the Mastercard website www.mastercard.bg/lidl.
6. RIGHT OF PARTICIPATION
6.1. Right to participate in the Campaign has every Participant within the meaning of this General terms, who:
6.1.1. holds a Mastercard – debit or credit card issued by Financial Institution with an issue date prior to the start date of the Campaign, which is valid in the period of the Campaign;
6.1.2. meets all conditions under these Rules;
6.1.3. has not explicitly stated his/her disagreement to participate in the Campaign to the contact person under Art. 12.4.;
6.1.4. has made one or bigger number of Package (s) with the Сard within a period of the Campaign.
For the avoidance of doubt, participation in the Campaign is not subject to the condition of making a purchase of a specific product/s.
For the avoidance of doubt, participation in the Winner's draw is permitted upon cumulative fulfillment of the two conditions: performed of 4 (four) payments with Card of Eligible Purchase, with a total value of at least 200 BGN (two hundred leva) according to these Rules.
6.2. Each Package in the period of the Campaign gives the right to one participate in the drawing of Winner.
6.3. Persons who are in employment relationships with the Agency and Mastercard, as well as their direct relatives and spouse, cannot participate in the Campaign.
6.4. Mastercard/the Agency has the right at its discretion and without notice to exclude a Participant from the Promotional Campaign, including, not only if the Participant does not match the conditions for participation specified in these Rules and/or if such Participant violates any of the rules of the Promotional Campaign.
6.5. The Campaign includes payments made in the country (Republic of Bulgaria) on physical and virtual POS, as well as digital wallet transactions made for the purchase of goods in stores Lidl.
7. DRAWING OF A WINNER
7.1. Every Participant automatically takes part in a draw for wining the prize under the Campaign after performance of the terms under Art. 6.1.
7.2. After the Promotional Campaign finishes (art.5.1), the Agency draws the Winner of the Campaign.
7.2.1. The Agency doesn`t have access to transaction data.
7.2.2. The Winner is drawn on the basis of list with encrypted data for the payments according to these Rules, provided to Agency by Mastercard. The list is drawn up based on automated software system of Mastercard (Pay&Get Tool), which selects the Cards based on the payments made with them. Cards issued after the Start date of the Campaign are not included in the list.
7.2.3. The Winner's drawing will take place in the presence of a notary within 10 working days of receiving of the list.
7.2.4. When the Winner is drawn, 10 (ten) Reserve winners will also be drawn, and they will be listed in the order in which they were drawn.
7.3. The Agency sends encrypted data of the Winner and Reserve winner to the Mastercard. Mastercard sends a information for the Winner to the Financial Institution, issuer of the respective Mastercard cards, which contact the Winner. The Financial Institution identifies the owner of the drawn Card.
7.4. When the Financial Institution makes initial contact (within five working days of receiving the information) with the Winner and after the Winner declares that he/she authorises the card issuer to provide his/her details to the Agency, the Financial Institution, in its capacity of personal data controller provide the necessary data to the Agency – names, contact phone number and email of the Winner.
7.5. The Agency in its capacity of administrator of the prize, contacts the Winner regarding the conditions for receiving the prize.
7.6. If a Winner cannot be found by the Financial Institution, fails to provide the required contact details or refuses to receive the Prize or does not provide the necessary assistance to the Agency within the meaning of these General terms, in connection with obtaining the prize, that Winner forfeits the right to receive the prize. In those cases, the prize will be given to a Reserve winner, according to the order of their withdrawal, who will be notified under the conditions described above.
8. RECEIVING THE PRIZE
8.1. Within a period of up to 5 working days, counted from receipt of the data of the Winner in accordance with item 7.4., the Agency contacts Winner by means of a telephone call and e-mail (provided to it by the Financial Institution) by sending to the e-mail the declaration under the item 8.3.
8.2. The Winner must explicitly confirm receipt of the prize by replying from his/her e-mail (in response to the received e-mail) and providing a completed and signed declaration within 5 working days of receipt of the e-mail under item 8.1.
8.3. A mandatory condition is the Winner to fulfil, sign and handed over to the Agency the declaration in order to receive the prize, and must submit names (first name, surname and last name) and PIN, for the purposes of taxation of the subject prize.
8.4. The Winner is obliged to provide his/her data to the Agency, as well as those of the person indicated by him/her as a companion in order to make the necessary reservations required for use the prize. The Winner and companion must to have the necessary identification documents and to familiarize themselves with and comply with all requirements regarding travel abroad, hotel rules, airline company rules and the event.
9. DECLARATION OF THE PRIZES UNDER THE INCOME TAXES OF INDIVIDUALS LAW
9.1. In accordance with the Law of Income taxes of individuals, provision of prizes of value more than BGN 100 is subject to taxation. The Agency on behalf of and at the account of Mastercard shall pay the tax due on part of the Winner only on the condition that it has received the declaration under item 8.3. The Winner is obligated to declare the received income.
The annual tax declaration must be submitted by the Winner in the terms provided in the Law of Income taxes of individuals.
10. END OF THE PROMOTIONAL CAMPAIGN
10.1. Mastercard have irrevocably right to end the Promotional campaign at any time, no matter of the reason. In these cases, no compensation is due to the Participants.
11. RESPONSIBILITY. PERSONAL DATA
11.1. The Agency, the Financial Institution and Mastercard are not responsible and cannot be involved as a party to legal proceedings, related to the inability to use the prize, which occurred due to reasons beyond their control.
11.2. The Agency and Mastercard are not responsible for technical problems, related to participation in the Campaign which occurred due to reasons beyond their control. The Agency and Mastercard shall not be held liable for actions of third parties – such as courier companies, service suppliers, etc.
11.3. The Agency and Mastercard are not responsible and will not owe any compensation for improper use or provision of personal data on part of the Participants when participating in the Campaign.
11.4. The Agency is responsible for the prize draw and delivery process. Although Mastercard facilitates the delivery of these services provided the Agency, subject to applicable law, Mastercard assumes no responsibility for the fulfilment or provision of prizes. The Agency is solely responsible for providing the services and customer complaints should be raised directly with the Agency.
11.5. The parties in this campaign shall act with due care in order to ensure the lawful processing of personal data, in strict application of the minimum necessary security measures in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 and the Law for personal data protection.
12. LITIGATION
12.1. All disputes arising with the Participants in the Promotional Campaign will be settled by mutual consent. If this is not possible, the parties have the right to take the dispute to the competent Bulgarian court in Sofia under the laws of the Republic of Bulgaria.
12.2. Disputes from Participants in connection with the conduct of the Promotional Campaign, which arise during the Campaign, may be sent in writing or by e-mail to the addresses specified in these Rules. A Participant must send the contest within 3 days from the end date of the Promotional Campaign. After this date, disputes will not be considered.
12.3. These Rules are binding on all Participants and Winners in the Promotional Campaign.
12.4. In the event of any conflict between the Bulgarian language and the English language versions of these Rules, the Bulgarian language version shall prevail.
In case of questions and complaints regarding the conduct of the Campaign, the Agency determines the following contacts:
Contact Person: Nikolay Boykov
Email: nboykov@all-channels.com